układanki drewniane

Układanki drewniane – świetny pomysł na prezent dla dziecka

Obecnie półki sklepowe uginają się od coraz to nowszych zabawek, które reklamowane są w spotach telewizyjnych. Co rusz pojawia się jakaś interaktywna zabawka nowej generacji, którą “trzeba mieć”. Niektóre z nich reklamowane są jako edukacyjne, lecz mimo zastosowanych technologii maluchy szybko się nimi nudzą. W efekcie okazuje się, że najlepsze były zabawki, którymi i my sami bawiliśmy się jako dzieci.

Osobiście wielkim sentymentem darzę układanki drewniane. Pamiętam do dziś drewniane klocki, które dostałam od rodziców na Gwiazdkę gdy byłam jeszcze małym szkrabem. Składały się one z sześciu elementów i na każdej ze ścian drewnianego klocka był nadrukowany inny obrazek. Cała zabawa polegała na tym, żeby je do siebie dopasować. Dużo frajdy sprawiało mi też układanie z nich jak najwyższej wieży, która się nie przewróci i stawianie różnego typu budowli. Co do dużo mówić, to była genialna zabawka! W tym roku postanowiłam kupić układanki drewniane swoim dzieciom. Wybór jest teraz bardzo duży, nie tak jak kiedyś. Widziałam piękne drewniane gry planszowe, różnego rodzaju puzzle, klocki, sortery i piękne układanki przestrzenne. Moją uwagę jednak najbardziej przykuły labirynty. Tylko popatrzcie jakie teraz robią cuda!

układanki drewnianeukładanki drewnianeukładanki drewnianeukładanki drewnianeukładanki drewniane
Dla mojego Piotrusia kupiłam labirynt z ciuchcią, a dla Kasi drewniane klocki ze zwierzątkami. Przyznacie, że wyglądają uroczo? Trochę podobne do tych, którymi ja bawiłam się w dzieciństwie, chociaż tu nie składa się całego obrazka tylko poszczególne zwierzątka. Zdradzę Wam w sekrecie, że sama nie mogę się doczekać aż się nimi pobawię. W końcu jak mawiają – w każdym dorosłym drzemie dziecko :).

układanki drewniane

Układanki drewniane to bardzo pomysłowe i co ważne, ekologiczne zabawki. Osobiście wolę kupić moim dzieciakom takie prezenty niż sięgać po różnego rodzaju interaktywne maskotki. Moje szkraby o wiele lepiej się takimi zabawkami bawią i widzę, że czasami bardzo kreatywnie podchodzą do zadań. Bardzo mnie to cieszy!

Skomentuj

