Pakujemy walizkę!

Nadchodzi czas pięknej pogody i wyjazdów. Pomyślałam, że post związany z pakowaniem walizki będzie w tym momencie odpowiedni. Zapakowanie siebie i dzieciaków nie jest prostym zadaniem, trzeba zabrać mnóstwo rzeczy. Oprócz ubrań, kosmetyków, dochodzącą akcesoria i zabawki dziecięce, które z nich zabrać? Podpowiem wam dzisiaj co ja biorę i co jest przydatne 🙂 No to pakujmy się !

Po pierwsze usiądźmy na spokojnie i zróbmy listę, dzięki temu nie zapomnimy o połowie rzeczy biegając po domu. Ja zawszę najpierw pakuję siebie bo zajmuje to mniej czasu, a później zabieram się za rzeczy dzieciaków. Najpierw pakujemy podstawowe rzeczy czyli ubrania, bieliznę, buty i kosmetyki. Trzeba też pamiętać o apteczce, w której powinny znaleźć się plastry, woda utleniona, tabletki na przeziębienie, tabletki przeciwbólowe, coś w razie zatrucia (np. smecta), wapno (pomaga na uczulenia). To takie moje podstawowe produkty, które zawsze pakuję do apteczki. Poza apteczką przyda nam się też ładowarka do telefonu.

Teraz czas na rzeczy, których nie jesteśmy pewni. Jedzenie dla dzieci – ja swojego nie zabieram, uważam, że trzeba poznać kuchnię świata i w każdym miejscu bez problemu można znaleźć np. delikatną zupkę. Tak samo z pampersami (mnie to akurat już nie dotyczy), nie musimy zabierać ich ze sobą, to tylko niepotrzebny bagaż, spokojnie znajdziemy je w sklepach 🙂 A co z zabawkami? Ostatnio jechaliśmy samochodem do Chorwacji i była to dość długa podróż. Całe szczęście zdecydowałam się na parę zabawek, które zajęły czas maluchom, inaczej podróż mogłaby być ciężka. Dobrze zabrać zabawki, które interesują dzieci, a nie zabierają zbyt dużo miejsca. Sprawdzą się puzzle, układanki, kolorowanki, jakiś jeden pluszak do uspokojenia, gry na tablecie. Jeśli chodzi o gry online jestem bardzo ostrożna i staram się żeby dzieciaki nie spędzały nad nimi zbyt wiele czasu. Zdecydowanie wolę tradycyjne zabawki, puzzle djeco to mój faworyt:) A i jeszcze jedna ważna rzecz na koniec, weźcie ze sobą wózek jeśli wasze dzieci jeszcze z nich korzystają. Jest to duża wygoda i warto poświęcić na to miejsce w swoim samochodzie 🙂

Jedna uwaga do wpisu “Pakujemy walizkę!

Skomentuj

